Alla inlägg under december 2013

hej

Av T B - 30 december 2013 16:13

Det e jobbigt att vara sjuk. Jag typ sovit halva dagen. Har ingen ork att göra något.
Mina planer in för i morgon blir inte av.
Hoppas att ni som ska fira nyår kommer ha det så roligt.
Ha det så gött

Hej

Av T B - 29 december 2013 13:28

Hatar att vara sjuk kan knappt prata, feber och jätte förskyld. As jobbigt har inte kunnat jobba men ganska glad över det för då slipper jag min jobbakompis som jag bråkar mkt med. Hon är så kaxig tror hon kan allt och är bäst. Jag kan inte rida men det e ju inte hon som får rida så mkt på jobbet. Tur jag bata jobbar knappt 30 dagar till med henne. As lycklig.

Vill flytta nu längtar så. Men kommer sakna visa kompisar:)

Av T B - 25 december 2013 01:32

Kärlek är jobbigt-.-
Gillar två killar as mö.
Båda e bra på sina sätt...
Båda e as snälla och de men båda e veliga det e de som jobbigtXD
Mem få se vilken som e mest seriös av sig. Så jobbigt jaja kärlek kommer man att hitta någon gång...

Av T B - 24 december 2013 23:15

God jul alla underbara människor:)
Hoppas att ni har haft en bra jul:)
Julen handlar ju om att få va med familjen och släkten och all go mat:)
Jag har haft en bra jul:)
Fast jag har fått jobba:)
Ha en bra jul:)??

Av T B - 22 december 2013 00:37

Nu när jag äntligen är ledig från jobbet så åker jag på magsjuka och värsta förskyldningen-.- ville vara frisk till den 23 En kunde jag va sjuk några dagar. Vill inte vara sjuk när jag e ledig-.-
Jaja jobbar baa kvar en månad där vart jag jobbar nu:D
Den så e det hej då sverige :) kan inte bestäma mig om jag ska jobba i italien tyckland, holland eller irland:) finns så mö att välja på och alla e as bra jobb:) måste bestäma mig snart:)

Längtar inte till jul då kpmmer min farmor berätta hur värdelös jag e men det bästa e att jag kanske har tur och hinner börja jobba innan man ska till hon ellet vara jätte sjuk:)
Jag gillar min farmor jätte mkt men jag tar ingen skit i från hon. Hon hatar mig as mkt pgr av att jag e en tjej som hittar på massa konstiga saker. Jag e inte lika mkt värd för jag inte e så flickig av mig. Fattar inte vad hon menar med det. Tycker jag e det men jaja. Livet går runt ändå.

Hoppas alla harbhaft en bra kväll nu ska jag försäka sova lite:) god natt puss och kram alla underbara männsikor:*

...

Av T B - 12 december 2013 16:15

Idag fyller min syster år ska åka och fira henne ikväll.
Idag har det inte hänt något roligt alls. Tråkigaste dagen i mitt liv. Är sjuk så kan inte göra så mkt-.- har jobbat ändå. Tycker det e kul att jobba men sja byta jobb nästa år. Vlrja bli långtråkigt att göra samma sak hela tiden. Jg vill utvecklas mer men det står stilla. Så Italien blir det nästa år får se om jag vill komma tbx till sverige sen:)

Av T B - 11 december 2013 22:46

Idag har vi haft as kul på jobbet. Vi åkte iväg och åt go mat. För det e en som jobbar sin sista vecka så tråkigt. Vart roligt att lära känna henne.

Umgåtts med goa vänner i dag. Fick även en snö boll på mig idag en kasta in det genom fönstret men vi vet ej vem det vaXD vi fattar inte hur den lyckades träffa mig för vi va på tredje våningXD
Men kul ska det va ibland:)
Måste sluta röka och snusa nu men svårtXD efter som alla mina vänner gör detXD jaja bara att kämpa om man vill något så klarar man av det:)

Av T B - 10 december 2013 11:28

Jag och en kille höll på lite myste och de. Jag hade känslor för han då. Jag beättadr sen hur jag kände men fick världens chock. ..
Han lekte bara med mina känslor det va han som börja hångla med mig och höll på. Efter som jag gillade han så höll vi på ofta. Han skrev på sms efter ett tag att han inte tyckte om mig på det sättet att han borde tänkt sig för. Han kan inte tänka och vet inte vad han tycker skrev han oxå.
Han borde tänkt till lite. Han va min bästa vänn som jag litade på. Det viste han om.
Han bara blev du ledsen nu. Jag bara ne vad får dig att tro det. Självklart att man blir ledsen över sånt. Han har bett sig som han verkligen gillade mig.

Man ska aldrig leka med någons känslor. Den kan bli riktigt sårad...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards