Direktlänk till inlägg 5 april 2014

Hej igen

Av T B - 5 april 2014 20:04

Va ett tag sen jag skrev. Nu bor jag i Tyskland och har det jätte bra. Ångrade inte att jag flyttade stället ät helt otroligt. Det går inte beskriva med ord hur lycklig jag e där.

Nu har jag skaffat kille i turkietXD Är med han nu. Han är så söt och rar vill inte lämna han. Han vill att jag ska flytta till han är sugen på det. Festade med några av hans kompisar igår sjukt kul va det. Dem sa allt vad han hade sagt om mig det va bara så gulliga saker:D
Har även pratat med hans chef syster bror mamma sjukt kul alla va as trevliga dem berättade oxå att han hade tjötat jätte mkt om att jag skulle till han.
Han verkar har en sån gullig familj som alltid finns där för han.

Idag när vi åt frukost så gjorde vi det vid stranden mysigt värre:) träffade mer av hans kompisar dem jobbade där vi åt.
Det var en familj där och lekte med sina barn. Man såg hur mkt han kollade på barnen sen så frågade han mig vill du ha barn någon gång. Det är själv klart jag vill det. Han bara då gör vi det i natt och allvarlig blik. Jag dog av skratt. För hans vänner bara ja då vet vi vad ni gör i natt så sjukt pinsamt va detXD
Så nu kommer han göra allt för att jag ska bli med barn. Så gulligt av han men få se tror jag vill vänta. Det blir lite hastigt med barn för då kommer det typ komma när vi har varit ihop i ett år.
Men vill göra allt för att ha kvar han som min. Lite jobbigt att han bor i turkiet och jag tyskland mina planer är väll att flytta hit om han verkligen vill va med mig. Han har 8 dagar kvar att bevisa det.
Så hoppas att han verkligen gör det och inte bara säger så.
Gillar han så mö så det är sjukt.

Jag kommer tilloch med ihåg första gången jag såg han hur jag tittade på han och han mig. Vi pussades första gången i en hiss när jag va här med mina föräldrar. Det kommer han oxå ihåg han har berättat för alla hur det va och hur han kände för mig. Han ville jag skille bli hans och efter 6 månader så e jag hans så himla underbart:D
Ne nu ska jag umgås med han:)

Hoppas alla kära där ute har det bra.
puss och kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av T B - 16 augusti 2014 20:16

E så jävla trött på alla lögner... Familjen ljuger för... Killen vägrar berätta sanningen för mig... Fuck off... Det sårar som fan... Börjar bli trött på killen om han inte börjar berätta saningen så kan han hitta en annan.Om han verklig säger a...

Av T B - 13 april 2014 06:43

Förstår mig inte på min pöjk alls. I går va han skit arg och vara borta ett tag sen blev han så gullig och de så det va sjukt. Jaja killar ibland har dem sina stunder. Men älskar han ändå. Så idag blir det åka hem till tyskland. Vill stanna hos min...

Av T B - 12 april 2014 13:44

Förstår.mig inte på min kille i bland igår va han så arg så det va sjukt. Jag gick och la mig han kom yill sängen efter 5 min och blev mysig och jätte trevlig. Hmmm jajaja älskar han ändå fast han har sina humör sväningarXD Imon blir det åka hem ti...

hmm

Av T B - 11 april 2014 22:30

Inget att gör killen e scin argvsom vanligt nu. Hmmm vet ej vad jag ska göra. Så jag säger väll bara god natt få se om killen sticker eller.lägger sig i sängen sen. God natt ...

Av T B - 7 april 2014 18:27

Äntlign har jag fått mina cig överlyckig:D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards