Alla inlägg under januari 2014

Av T B - 6 januari 2014 23:17

Haha fick ett roligt sms. Eller jag tyckte det va roligt. När jag sms med en tjej kompis helt plötsligt sms en kille mig som jag knappt känner. Han skicka hej min pappa är rik. Ska vi rida?
Jo vad savara man på det. Jag bara haha ne.
Inte alls beredd att han skulle sms migXD
Så kul det gjorde min dagXD
Kommer absolut inte ligga med hanXD
Han har fan flickvänn är det roliga. Jag trodde fan inte att han ca en sån person som ligger runt.
Han vill dumpa sin tjej men han gör inte det bara för han tycker synd om henne. Hon har så många syskon så hon bara bråkar med sin morsa för hon inte bryr sig om hennes dotter. Eee normalt eller inte. Då får man ju lösa problemet. Man kan inte bara flytta där i från utan att fixa det. Tänk om det tar slut för han vill va ihop med en annan. Jo då får hon bo på gatan. Det e ju inte kul. Så han dumpar henne inte för det. Han ska vänta tills hon har fått jobb och kännar pengar. Då ska han dumpa henne. Hon e fan 19 år och inte ens vill jobba. Hur tänkte han där.
Han måste ju se till att hon börja jobba snart då. Så hon kan flytta.
Man ska inte va ihop med någon för man tycker synd om den personen. Det e ju synd om henne. Efter som han e otrogen mot henne hela tiden. Hon måste ju fatta det närhan knappt är med henne. Så jävla konstigt...
Jaja hans problem inte mitt. Men tycker att han gör fel. Dags att våga säga något hur han känner för henne. Man kan inte leva i en lögn för länge. Då blir det bara mer problem till slut.
Jajaja han får fixa det själv.

Hoppas alla mår bra det förkännar alla männsikor i världen:)
God natt puss och kram??

Av T B - 5 januari 2014 02:56

Vet ej vad jag ska göra mitt ex vill ha tbx mig vägrar ta tbx han för han e en sån som vill bestämma över en. Det hatar jag. Jag bestämmer över mig själv. Han ska inte säga vad jag ska göra och att han bestämmer över mig.
Det e det värsta som finns.
Jag kommer inte ta tbx han han va otrogen mot mig. Så han har redan gjort bort sig.

En annan kille som är i samma gäng som mig skicka att han saknar mig e as jobbigt. Han vill inte att jag ska flytta :(
Han har haft länge på sig att säga det. Men nu när det inte e länge kvar innan jag flyttar så säger han det. Blev lite besviken för han har vist gillat mig i tre år nu:/ jag har oxå gillat för ett tag sen men gav upp för han flörtade med andra....

Av T B - 2 januari 2014 22:25

Första inlägget i år. Hoppas alla har haft en rolig ny år. Det har jag haft vart hos min stöd familj. Dem e as gryma dem gjorde mig glad vi sjöng och spelade spel. Kände att det inte va bra för rösten. Kan knappt peata just nuXD
Jaja men det va värt det:)
Inte länge kvar innan jag sluta jobba här vart jag gör nu längtar:D
Har ca bara 25 dagar kvar att jobba:D
Är över lycklig ska vila bågon vecka sen kä er att det e det västa för mitt bäckenben ska till länaren igen och se vrf det gör så ont kan knappt sitta ner visa dagar. Har svårt att gå dem dagarna oxå as jobbigt.
Så man ska aldrig bryta det bara så ni vet.

Ne nu måste jag sova ska jobba imon plus ha möte med min chef...

Ni får ha det så gött puss och kram:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards