Alla inlägg under augusti 2014

Av T B - 16 augusti 2014 20:16

E så jävla trött på alla lögner...
Familjen ljuger för...
Killen vägrar berätta sanningen för mig...
Fuck off...
Det sårar som fan...
Börjar bli trött på killen om han inte börjar berätta saningen så kan han hitta en annan.Om han verklig säger att han saknar mig och de så kan han fan börja berätta saker för mig. Själv klart att jag blir arg när jag ser ett kort på han och en annan tjej som visnings bild... om han inte älskar mig längre vrf ska jag stanna hos han...
jag e så trött på att han aldrig frågar hur jag verkligen mår. Ne han har säker fullt upp med den andra tjejen. Han får bara en chans till att förklara sen så e det över... hur mkt jag än älskar han så gör han mig bara så jävla ledsen nu och arg...

ha en tevlig kväl alla där ute och berätta sanningen för varandra. Även om det sårar men att inte berärta sanningen sårar mer . Det kommer alltid ut på något sätt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards